O mnie

Większość osób w takiej zakładce, chwali się swoimi osiągnięciami i referencjami. Piszą tu o tym, ile mają imion, co zdobyli, jakie odebrali nagrody, jakim jeżdżą autem, co studiowali, i czy wolą spaghetti Bolognese, czy Neapoli..

DSC_1662Kiedy prowadzę szkolenia, lub udzielam wskazówek, nie tracę czasu na chwalenie się moimi referencjami. Moich słuchaczy na szkoleniach i moich czytelników to nie obchodzi.
I mają rację. Moje referencje nie przysporzą im ani grosza.

Ten wpis ma dwa cele: pokazać, co faktycznie jest ważne we wpisie „o mnie” w branży marketingu sieciowego, i pokazać, co jest ważne gdy mówisz „o Sobie” kiedy robisz ten biznes.

Stworzyłam kilkanaście kursów o tym jak sponsorować dystrybutorów, napisałam 3 książki, i napisano o mnie w książce poświęconej sukcesom w Network Marketingu, którą można kupić w Empiku. W związku z tym, że napisałam te kursy i książki, i napisano o mnie w książce , ani jeden z moich czytelników i ani jeden ze słuchaczy moich szkoleń nie zarobi nawet jednej złotówki w formie bonusu z budżetu reklamowego.
Nawet jeśli moje referencje zawierałyby tytuł Doktora Nauk w Network Marketingu, moje referencje nie znaczyłyby nic.

Dlaczego?

Słuchacze moich szkoleń i czytelnicy mojego bloga, nie chcą słuchać o moich referencjach, ale o moich doświadczeniach.

Teorie z książek oraz mój prywatny stan konta nie da pieniędzy moim słuchaczom. Prawdziwe życiowe doświadczenia, studium przypadków, potwierdzone w „prawdziwym życiu” strategie i techniki  – to jest właśnie to, o czym chcą słuchać ludzie.

Dlatego, kiedy rozmawiam z ludźmi, pokazuję im ile osób w moim zespole zarobiło pieniądze ponieważ im pomogłam.
A najlepszymi referencjami mojego bloga, są czytelnicy, którzy piszą do mnie maile pełne podziękowań i serdeczności, i zamieszczają komentarze.

Strzeż się „liderów”, którzy sami zarabiają po 20-50 tysięcy miesięcznie, ale nie ma przy nich nikogo, kto dzięki ich pomocy zarabia chociażby regularnie 1/10 tych kwot.
W moim życiu, natknęłam się na takich „guru” kilkakrotnie.
To nie są radosne wspomnienia.

Obiecałam, że powiem Ci też, co jest ważne kiedy Ty mówisz o sobie, oczywiście, w kontekście twoich kandydatów do biznesu.

Ta sama zasada działa w kwestii sponsorowania.

Czego nie chcą wiedzieć kandydaci?

Nie chcą wiedzieć jak duży jest samochód, którym jeździsz.
Nie chcą wiedzieć jak dużą premię i bonus odebrałeś w zeszłym miesiącu.
Mają gdzieś ile nagród odebrałeś za bycie sprzedawcą roku.

Wszystkie te rzeczy, to po prostu rzeczy które Ty osiągnąłeś.

Twoi kandydaci mogą wcale nie wierzyć, że mają takie same umiejętności lub możliwości, aby sami mogli dorównać temu, co osiągnąłeś Ty.

Więc, o czym chcą się wiedzieć kandydaci?

O Doświadczeniach.

Chcą wiedzieć, jak pomagasz innym dystrybutorom odnosić sukcesy. Chcą wiedzieć o innych, podobnych im osobach o zbliżonych warunkach, którym ty pomogłeś i które osiągnęły sukces, kiedy zaczynali.

Jeśli odnosisz sukcesy w Network Marketingu, powinieneś mieć mnóstwo historii ze swojego prawdziwego życiowego doświadczenia, którymi mógłbyś podzielić się ze swoimi kandydatami. I wtedy, twoja prezentacja powinna pójść gładko.

A co jeśli twoja kariera nie jest usłana różami, albo dopiero startujesz? Co wtedy powinieneś zrobić?

Brzmi jak idealny czas na to, by zacząć budować swoje doświadczenia o sukcesie. Zamiast sponsorować szeroko, szeroko, szeroko, dlaczego by nie skoncentrować się na swoim najlepszym dystrybutorze?

Daj z siebie trochę dodatkowego wysiłku aby pomóc mu odebrać bonusy startowe, albo nagrody w firmie.

Kiedy będziesz miał swoją pierwszą historię, przejdź do tworzenia kolejnej. I wkrótce będziesz miał reputację „kogoś, kto zmienia zwykłych ludzi w ludzi sukcesu.”

To jest świetna reputacja, której ci życzę.
I wtedy będziesz też interesujący dla kandydatów.

A teraz, jeśli wyjaśniliśmy sobie te kwestie, mogę Cię zaprosić na malutki rekonesans po moich doświadczeniach w marketingu.
Możesz je otrzymać, zostawiając swój mail tutaj:

    Imię:
    Nazwisko:
* Twój  Email :

A jeśli chcesz poznać mnie tak zupełnie prywatnie,
i chcesz się wiedzieć :

  •  gdzie jeżdżę na wakacje,
  • jakiego mam psa,
  • co myślę o kwestiach zdrowia, domowych porządków,
  • czym dla mnie jest harmonia w życiu,
  • jaką lubię kuchnię i które spaghetti wolę
  • oraz wiele wiele więcej …

To tu: aniasikora.pl możesz poznać mnie bliżej 🙂
Stworzyłam tę stronę właśnie w tym celu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Anna Sikora o MLM

wszyscy używają ciasteczek na stronie, AS MLM też, aby lepiej świadczyć swoje usługi. Zgadzasz się? Więc pewnie szukasz tego przycisku----------->>>>>>>>>>>>>
Wyłącz cookies
x