Co to jest raport i jak go zbudować?

raport - czy umiesz go zbudować prawidłowo?To, że ktoś Ci przytakuje, jeszcze nie znaczy, że coś od Ciebie kupi.

Jeśli nie zbudowałeś raportu, nie uwierzy w ani jedno twoje słowo.

Jeśli komuś nie wierzysz, nie kupujesz od niego, a tym bardziej nie wiążesz się na dłużej żadną umową, bez względu na to, jak wspaniały „mógłby” być jego produkt lub usługa, czyż nie?

Niby takie oczywiste, jednak większość osób, zamiast zbudować raport z klientem, zasypuje go dziesiątkami argumentów i korzyści.

A co to takiego ten Raport? Mam go zasypać danymi i tabelkami? Zacznijmy od początku 🙂

Słowo Raport, nie jest zarezerwowane tylko dla zbioru tabelek i podsumowań, ale również nazwa ta przedstawia pewną pozytywną relację która pomaga nam sprzedawać.

Dobra wiadomość: możemy zbudować raport w ciągu kilku pierwszych sekund.

Mam zamiar pokazać wam drodzy czytelnicy , że teza, iż aby robić ten biznes wymaga wieloletnich znajomości jest błędna – ponieważ można i wielokrotnie zdarzało mi się rozpoczynać współpracę z kimś po kilkunastu minutach, i była ona owocna długo długo później.

Mam zamiar pokazać też, że bez raportu, wasza praca będzie ciężką pracą – a to raczej nie jest celem nikogo, kto robi MLM.

I oczywiście, pokażę każdemu z was co trzeba zrobić, aby szybko i bezboleśnie nauczyć się budować raport.

Ponieważ temat jest złożony, a roboty Google nie lubią długich wpisów, pozwólcie drodzy czytelnicy, że w najbliższym czasie będę umieszczać  z dużą częstotliwością wpisy o tej tematyce,.

i jeszcze … Krótka i rzeczowa Przedmowa

Nie chodzi o prezentację. Nie chodzi o cenę. Nie chodzi o to, by być nachalnym sprzedawcą albo naciągaczem.

Wszystko rozchodzi się o kilka pierwszych magicznych sekund kiedy sprzedawca spotyka kandydata.
Co się wtedy dzieje?

W tych pierwszych kilku sekundach kandydat podejmuje natychmiastową decyzję:

  1. Zaufać Ci. Wierzyć Ci.

Albo

  1. Włączyć alarm „uwaga sprzedawca”. Uruchomić filtr ”to-zbyt-piękne-by-było-prawdziwe”. Być sceptycznym. Rozglądać się za „haczykiem”.

Ta decyzja jest niezwłoczna, i na nieszczęście, najczęściej ostateczna.

Naucz się jak budować więź zaufania i wiary z Twoim kandydatem w ciągu sekund. Jak? Mówiąc dokładnie do tej części mózgu, odpowiedzialnej za podejmowanie decyzji, podświadomości.

Nie martw się. To nie jest trudne. Nauczysz się prostych mikro-zdań, składających się z kilku słów, i będą to proste, naturalne techniki które opanujesz w ciągu kilku chwil.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *